Administrare tehnica

Activitatea de administrare tehnica este cea mai vizibila activitate, de ea depinzand confortul proprietarilor si presupune

Administrare tehnica Crisli

Administrare tehnica Crisli

planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea, controlul activitatilor de intretinerea si dezvoltarea optima a proprietatii, potrivit intereselor proprietarilor, a deciziilor acestora si a resurselor alocate;

  • verificarea periodica a starii subsolului, cailor de acces in imobil, palierelor si ghenelor;
  • verificarea functionarii instalatiei electrice;
  • intocmeste referate privind interventiile la partile comune;
  • prezinta ofertele furnizorilor de servicii in vederea aprobarii comitetului executiv al asociatiei de proprietari;
  • supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;
  • participa la receptia lucrarilor alaturi de comisia formata din membrii asociatiei desemnati;
  • procurarea materialelor necesare intretinerii si reparatiilor curente proprietatii comune a asociatiei de proprietari;
  • urmarirea realizarii contractelor incheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii;
  • efectueaza mici interventii pentru buna functionare a instalatiilor de pe proprietatea comuna, in cadrul programului administrativ negociat la semnarea contractului;
  • mentine relatia de comunicare cu proprietarii din asociatie;
  • verifica personalul ce presteaza in folosul asociatiei in baza altor contracte ;

Intretinere si mici reparatii
Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune (inlocuire becuri/ lampi, intrerupătoare, elemente de închidere la usi sau ferestre, etc). Pentru acestea, costul materialelor folosite este suportat de catre asociatie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *